Remarketingas

  • Konkurencinė rinkos analizė

  • Tinklapio SEO auditas

  • Vidinė SEO optimizacija

  • Išorinė SEO optimizacija

  • SEO rezultatai

Remarketingas – tai plačiai naudojamas reklamos nukreipimo būdas, kai reklama rodoma tik tiems lankytojams, kurie jau buvo apsilankę Jūsų interneto svetainėje. Dažnai pasitaiko, kad elektroninių parduotuvių lankytojai užsukę į svetainę neatlieka jokių veiksmų, tačiau šis reklamos nukreipimo būdas padeda juos susigrąžinti, todėl pardavimai padidėja. Statistiškai yra įrodyta, kad 2% lankytojų apsilankę elektroninėje parduotuvėje įsigyja tam tikrų prekių, o likę 98% nieko neįsigyja ir išeina iš svetainės. Vartotojo sprendimas pirkti prekę dažniausiai priimamas vidutiniškai po 2-4 apsilankymų tinklapyje – būtent dėl to šis reklamos būdas yra vienas efektyviausių interneto reklamos būdų.

Retargeting veikimo principas:

  • Identifikuojami lankytojai, kuriems bus rodoma reklama;
  • Atpažįstami vartotojai, kurie naršo kituose tinklapiuose;
  • Lankytojai sugrįžta į Jūsų elektroninę parduotuvę.

 

 

Norite gauti individualų pasiūlymą?

Tiesiog susisiekite su mumis

+370 699 69 953