Raktinis žodis SEO procese yra svarbus elementas, padedantis nustatyti svetainės turinio kryptį, pritraukti tikslinę auditoriją ir optimizuoti puslapius paieškos sistemose.
Pagrindinis / SEO paslaugos / Raktinių žodžių analizė
Raktinių žodžių analizė ir parinkimas
Siekiant tinkamai parinkti raktažodžius bei juos tikslingai panaudoti pirmiausiai reikia juos atrasti. Raktažodžių analizė turėtų būti pirmas žingsnis norint atrinkti aktualiausias raktines frazes ir žodžius jūsų svetainei. Pirmiausia vertėtų suprasti bei atsakyti sau į klausimus - ko žmonės ieško, kokiu tikslu ieško, kaip dažnai jie to ieško ir kokia turinio pateikimo forma yra efektyviausia. Prieš atliekant raktažodžių analizę, reikėtų suprasti raktinių žodžių veikimo principą bei kuo jie svarbūs ir kaip jie gali padėti jūsų svetainei. Raktažodžių pasirinkimas šiame etape turi sutapti ir su tuo, ko dominanti auditorija ieško internete. Gali būti naudinga pasidomėti ne tik apie tinkamus raktažodžius, bet ir jūsų įmonės klientus, jų naršymo internete įpročius. Raktinių žodžių analizei naudojame Ahrefs ir SemRush įrankius, kurie leidžia atrasti visus tinkamus raktinius žodžius sėkmingam SEO paslaugų procesui įgyvendinti.
Raktinių žodžių susiejimas su tiksliniais puslapiais
Visiems gerai žinomi tie patys raktiniai žodžiai dar nėra viskas, ko reikia norint natūraliai pasiekti žmones ir kartu potencialius klientus. Taip yra todėl, nes jie turi būti dar ir tikslingai panaudojami bei susiejami su pagrindiniu puslapiu. Raktažodžių susiejimas yra sekantis žingsnis, kurį reikia atlikti norint pasiekti tikslinę auditoriją.
Nereikėtų pamiršti, kad šiame etape skirtingų raktažodžių gali būti netgi keli šimtai. Svarbu paminėti - kiekvieno iš jų svarba, srautas ir aktualumas gali skirtis. Kiekvienas raktažodis gali būti naudingas, tačiau svarbu atsirinkti tinkančius būtent jums, kadangi žmonės to paties dalyko gali ieškoti labai įvairiai. Todėl būtina pasirūpinti, jog šios paieškos vestų prie pagrindinio jūsų puslapio. Tą galima natūraliai pasiekti svetainės turinį susiejus su atitinkamais raktiniais žodžiais.
Optimizuojamų raktinių žodžių skaičius
Optimizuojamų raktinių žodžių skaičius visų pirma priklauso nuo kliento strateginių tikslų. Kuo daugiau puslapių bus įtraukta į optimizavimo procesą tuo daugiau raktinių žodžių bus parinkta ir priskirta į optimizuojamų raktinių žodžių sąrašą. Kaip pavyzdys vienam puslapiui priskiriama nuo 1 iki 5 raktinių žodžių. SEO proceso eigoje raktinius žodžius galima koreguoti pagal kintančią rinką arba kliento poreikius.
Dažnai kyla klausimas, kiek gi turėtų būti naudojami raktiniai žodžiai tekste? Ar jų reikia kuo daugiau, o galbūt reikėtų kuo įvairesnių? Ir nors tikslaus atsakymo nėra, kadangi kiekvieną kartą skaičius gali kažkiek skirtis, tačiau yra tam tikros taisyklės. Rekomenduojami raktiniai žodžiai tekste turėtų sudaryti maždaug apie 1 procentą viso turinio ir neviršyti 2 procentų. Žinoma, kuo tekstas ilgesnis, tuo atitinkamai raktinis žodis gali būti panaudojamas daugiau kartų. Visgi, persistengti nereikėtų - svarbu, kad šie žodžiai natūraliai derėtų prie viso turinio, kuris skaitytojui atrodytų kokybiškas bei įdomus. Dėmesys skaitytojui yra būtent tai, kas gali atnešti daugiau naudos nei per ilgas ir paieškos sistemų robotams parašytas tekstas.
D.U.K
Kas yra raktinis žodis SEO procese?
Kas yra raktinių žodžių analizė?
Raktinių žodžių analizė yra procesas, kurio metu atliekamas raktinių žodžių paieška, siekiant atrasti aktualiausius žodžius svetainei ir nustatyti, ko žmonės ieško bei kaip dažnai jie to ieško.