SEO procesas yra nuoseklus darbas, apimantis vidinę ir išorinę tinklalapio optimizaciją, siekiant pagerinti svetainės pozicijas paieškos sistemose. Tai apima tinkamų raktažodžių parinkimą, turinio pritaikymą, atgalinių nuorodų kūrimą ir kitus aspektus.
Pagrindinis / SEO paslaugos / SEO procesas
Kaip vyksta SEO procesas?
Prieš pradedant atlikti SEO optimizaciją išsiaiškiname Jūsų poreikius. Pagal jūsų veiklos specifiką analizuojama situaciją rinkoje, įvertinamos Jūsų pozicijos bei parenkama tikslingiausia SEO optimizacijos strategija.
SVARBIAUSIA – išsiaiškinti tikslus, kurių sieksime kartu, todėl darbų pradžioje išsiaiškinsime:
Kaip matuosime SEO optimizacijos rezultatus, kokius tikslus vartotojai turi įvykdyti apsilankę tinklapyje.
Įvertinsime Jūsų tinklalapio vidinės ir išorinės optimizacijos lygį bei įvertinsime Jūsų dabartines pozicijas Google.
Tinkamai įsigilinę į verslo specifiką, nustatysime Jūsų verslo nišos konkurencingumą Google paieškoje.
Naudodami teisingus įrankius parinksime optimalius raktažodžius ir nuspręsime kurie tinkamiausi.
Pasiūlysime optimaliausius SEO optimizacijos sprendimus bei sudarysime ilgalaikią SEO strategiją.
Kas sudaro SEO procesą?
Vidinė SEO optimizacija
Atlikdami SEO procesus kas mėnesį pateikiame vidinių tinklapio rekomendacijų paketus prioriteto tvarka ir paraleliai vykdome išorines SEO paslaugas. Vidinės SEO optimizacijos metu atliekame veiksmus arba pateikiame rekomendacijas (priklausomai nuo kliento galimybės pačiam keisti tinklapį) vidiniams tinklapio pakeitimams:
- Puslapių pavadinimų ir antraščių optimizacija
- Puslapių aprašymų (meta description) pritaikymas
- Puslapio tekstų ir turinio pritaikymas vartotojui ir Google paieškos algoritmams
- Paveikslėlių alt tekstų optimizacija
- Tinklapio užkrovimo greičio optimizacija
- Tinklapio pritaikymas Lokaliesiems SEO rezultatams pasiekti
- Tinklapio kodo optimizavimas
- Paieškos plėtinių įdiegimas (Structured Data)
Išorinė SEO optimizacija
Išorinių SEO paslaugų metu yra plečiamas internetinės svetainės atgalinių nuorodų tinklas. Atgalinių nuorodų tinklo plėtimui yra naudojama, patikrinta, patikima ir veikianti atgalinių nuorodų duomenų bazė, kuri kelia Jūsų tinklapio autoritetą Google paieškos algoritmų atžvilgiu, gerina pozicijas Google paieškoje ir didina srautą į Jūsų tinklapį.
Plėsdami atgalinių nuorodų tinklus atsižvelgiame į algoritmines nuobaudas, todėl mūsų vykdomas išorinis SEO optimizavimas yra saugus. Taip pat nuolatos stebime ar kliento atgalinių nuorodų tinkle neatsiranda “SPAM” – blogos kokybės nuorodų, kurias gali įtakoti konkurentai ar kitos trečiosios šalys siekdamos naudos.
SEO paslaugos tai procesas, kuris yra orientuotas į tikslinių vartotojų – potencialių pirkėjų, pritraukimą per Google paieškos sistemą, tiesiai į Jūsų tinklapį.
Kaip matuosime SEO procesą?
Google Analytics nustatymas su konversijų stebėjimu
Google Analytics sukūrimas yra pirmasis žingsnis norint pradėti stebėti svetainės konversijas. Įrankis yra visiškai nemokamas ir leidžia gauti aktualią informaciją apie puslapio lankytojus bei jų patirtis. Tokia informacija yra galingas ir svarbus įrankis siekiant optimizuoti konversijas.
Kiekvienam svetainės administratoriui yra svarbu suprasti, iš kur atkeliauja didžiausias lankytojų srautas bei kaip jis konvertuojasi. Tik sužinojus faktus apie srautą galima analizuoti įrankio pateiktus rezultatus bei dar labiau juos pagerinti atsižvelgiant į statistikos tendencijas. Srauto matavimas ir konversijų rodikliai yra pagrindinės priežastys kodėl jums reikalingas Google Analytics įrankio pajungimas prie turimos svetainės.
Google Business Profile optimizacija
Google Business sukūrimas gali padėti pritraukti lankytojų per paieškos sistemą bei Google Maps. Svarbu suprasti, jog Google tinklalapis yra lankomiausias pasaulyje, o jo paieškos sistema užima net virš 90 procentų šios rinkos. Iš esmės, paskyros sukūrimas Google Business portale yra veiklos ar verslo pridėjimas į Google paieškos sistemą, kur ji tampa matoma pasauliui. Vien profilio sukūrimo gali ir nepakakti, jeigu siekiate maksimalios naudos - tokiu atveju bus reikalingas ir Google Business optimizavimas. Optimizuoti profilį yra pakankamai paprasta, tereikia suteikti daugiau informacijos apie vykdomą veiklą, dalintis nuotraukomis bei pasirinkti susijusius raktažodžius veiklos apibūdinime. Labai svarbu nuolat atnaujinti informaciją, dalintis pasiūlymais bei kitomis aktualiomis žiniomis. Nepamirškite laiku sureaguoti į lankytojų pateiktus atsiliepimus – juos gali matyti kiti naršytojai paieškoje.
SEO ataskaitos
- Ketvirčio apžvalga - turinio, linkbuilding'o, konsultavimo ar konversijų optimizavimo
- Google Analytics srauto analizė
- SEMRUSH automatinės ataskaitos
- Ketvirčio raktinių žodžių reitingavimo ataskaita
- Mėnesinės srauto, tikslų ir CPL (cost-per-lead) ataskaitos
- Mėnesinės naudotojo patirties ataskaitos (atmetimo rodiklis, įrenginio kategorija ir kt.)
- Ketvirčio konkurentų būklės ataskaita
D.U.K
Koks yra SEO procesas?
Kaip matuojami SEO rezultatai?
SEO rezultatai matuojami naudojant įvairius metodus, tokius kaip Google Analytics srauto analizė, konversijų rodikliai, raktinių žodžių reitingavimo ataskaitos ir konkurentų būklės ataskaita. Šie duomenys leidžia įvertinti SEO veiksmingumą ir tinklapio naudotojų patirtį.