SEO, tai optimizavimas paieškos sistemoms (angl. Search Engine Optimisation).
SEO susideda iš vidinio SEO ir išorinio SEO.
SEO auditas, tai lyg svetainės sveikatos apžiūra, patikra, kurios metu nustatoma kokias problemas turi tinklapis. ar jis techniškai tvarkingas. Audito metu išsiaiškinama kokios yra stipriosios ir silpnosios pusės, kurias reikia tvarkyti, pašalinti ar tobulinti, kad netrukdytų iškilti paieškų sistemų pozicijose.
SEO auditas – interneto svetainės analizė susidedanti iš dviejų dalių:
SEO auditas yra būtinas jeigu:
Didžiajai daliai sėkmingai veiklą vykdančių mūsų klientų SEO auditas sutaupė lėšų ir laiko, nes leido priimti teisingus sprendimus, kurie pritraukė naujus lankytojus bei padidino gaunamą pelną.
Kiekvienas verslininkas nori, kad būtent jo svetainė būtų pačiose aukštumose, gerai visiems matoma ir nuolat gausi klientų. Norint, kad taip ir būtų svarbu ne tik pasirūpinti, kad svetainė atitiktų visus keliamus Google paieškos normatyvus, bet ir daryti konkurentų analizę, bei juos aplenkti, pasirinkti tinkamą įgyvendinimą strategiją. Paieškos sistema Google reitinguodama tinklapius naudoja daugiau, kaip 200 skirtingų faktorių, kurie lemia tinklapio poziciją. Būtent SEO auditas ir padeda pastebėti, įžvelgti ir suprasti esamas problemas, apie kurias galbūt niekada nesusimąstėte. Yra dažnai keletas pasikartojančių klaidų, kurias žmonės daro bandydami patys sukurti kokybišką svetainę. Ištaisius kiekvieną tokią klaidą artėjama prie tikslo ir geresnių pozicijų paieškos sistemose.
Atlikus SEO auditą bus galima suprasti, kokio dabartinė svetainės būklė, kokios pozicijos užimamos, bei kokios realios galimybės konkuruoti su kitais panašiais verslais. Išsiaiškinama ar svetainė neturi nuobodaudų iš Google, nes jų pašalinimas yra tikrai ilgai ir sudėtingas darbas, todėl svarbu, tai identifikuoti kuo greičiau ir pradėti tinkamai su tuo dirbti.
Vienas iš stambiausių paieškos variklių Google dažnai keičia principus pagal, kuriuos reitinguoja savo puslapius, todėl siekiant išlaikyti svetainę, kaip konkurencingą tarp konkurentų svarbu jos lankstumas optimizavimo atžvilgiu.
Nereikėtų stebėtis, jei prieš keletą metų atiktas SEO jūsų svetainei nebeneša naudos, o pozicijos krenta. Anksčiau efektyvios buvusios ir naudą nešusios strategijos dažnu atveju ne tik, kad nebeteikia naudos, tačiau net ir kelia žalos jūsų svetainei. Todėl svarbu periodiškai stebėti esamą svetainės būklę, bei optimizuoti pagal naujausius kriterijus ir pasikeitimus.
SEO audito metu yra sudaromas sąrašas su punktais, kuriuos reikia išanalizuoti, ištirti bei aprašyti. Todėl specialistas atliekantis auditą atsižvelgdamas į visus punktus atidžiai išnaršo visą svetainę, dažniausiai pačiam to padaryti neįmanoma, tad naudojamos specialios programos ir įrankiai, padedantys skenuoti visą puslapį, nieko nepraleidžiant. Tuomet identifikuojamos esamos problemos, formuluojamos rekomendacijos ir patarimai spręsti problemoms, aptariama ką reikėtų pakeisti ar patobulinti siekiant pakilti aukščiau paieškos sistemose.
Tinklapio pritaikymo paieškos sistemoms analizė, įvertinimas, išvados ir konkretūs tinklapio elementų pritaikymo paieškai pavyzdžiai.
Detali raktinių žodžių analizė ir pritaikymo optimizacijai pavyzdžiai.
Tinklapio turinio, struktūros, kodo analizė ir pavyzdžiai su konkrečiais pakeitimais.
Rekomendacijos svarbiausių puslapių pritaikymui paieškos sistemoms į kurias įeina rekomendacijos: meta title‘ams, h1 antraštėms, raktinių žodžių panaudojimui, turinio optimizavimui.
Tinklapio išorinių nuorodų analizė, po kurios pateikiamos visos atgalinės nuorodos, kurias turi tinklapis, atgalinių nuorodų tekstų panaudojimas.
Pagrindinių konkurentų atgalinių tinklų analizė. Pateikiamos visos konkurentų atgalinės nuorodos ir rekomendacijos kaip plėtoti atgalinių nuorodų tinklą, kad pralenktumėte savo konkurentus.
Audito aptarimas susitikimo metu.
SEO, tai optimizavimas paieškos sistemoms (angl. Search Engine Optimisation).
SEO susideda iš vidinio SEO ir išorinio SEO.
SEO paslaugos tai procesas, kuris yra orientuotas į tikslinių vartotojų – potencialių pirkėjų, pritraukimą per Google paieškos sistemą, tiesiai į Jūsų tinklapį.
Didžiausia tikimybė būti pastebėtiems paieškos sistemose – būti pirmame paieškos rezultatų dešimtuke. Toks ir yra SEO tikslas – iškelti pozicijas kuo aukščiau. SEO padės potencialiems klientams lengviau rasti būtent Jus.
Rezultatai paprastai pradeda matytis nuo 2 savaičių iki 2 mėnesių laikotarpyje.
Pozicijas galite patikrinti paspaudę ant nuorodos SEO pozicijų tikrinimas.
SEO darbai paprastai susideda iš vidinės ir išorinės optimizacijos. Vidinės optimizacijos metu pateikiame rekomendacijas programavimo pakeitimams ar korekcijoms, kuriame seo tekstus tinklapyje, optimizuojame puslapių pavadinimus, antraštes, paveikslėlių tekstus ir kt. Išorinės optimizacijos metu plečiame Jūsų svetainės atgalinių nuorodų tinklą kokybiškomis nuorodomis.
SEO rezultatus matuojame, srauto ir konversijų prieaugiu iš Google paieškos, raktinių žodžių iškėlimu į pirmąjį paieškos puslapį.
SEO ataskaitas teikiame kas mėnesį. Poreikiui esant darome išplėstines ataskaitas.