+37069969953 [email protected]

SEO paslaugos pagal 2020 metų tendencijas

Kodėl SEO yra aktualu ir svarbu?

90% interneto vartotojų pradeda savo naršymo sesiją nuo paieškos. Nesvarbu ar tai būtų naujienos, lankytinos vietos, pramogų tinklapiai ar pirkiniai – dažniausiai viskas prasideda paieškoje.

Organinė Google paieška – šiuo metu yra vienas iš populiariausių pardavimo ir reklamos kanalų internete. Google paieškos variklis pastaruosius 10 metų yra populiariausias iš didžiųjų paieškos sistemų. 2019 metais:

  • Globaliu mastu per Google paieškos sistemą yra įvykdoma 75.74 % paieškų;
  • 90% Mobiliųjų (angl. mobile) ir Stalinių (angl. desktop) paieškų yra įvykdoma naudojant Google;
  • 35% produktų paieškų prasideda naudojant Google;
  • Per 2019 metus pagal įvairius paieškos terminus Lokalios paieškos (local search) augimas siekė net 500%.
SEO paslaugos

Jeigu esate verslas – aukštos pozicijos Google paieškoje yra tiesiausias kelias į sėkmę ir pardavimus 2020 metais. .

Tiesa, SEO optimizacijos procesai yra santykinai lėtesni, palyginus su kitomis reklamos priemonėmis, tarkime Google Adwords, tačiau nešantis ilgalaikį ir eksponentiškai augantį rezultatą:

  • Tolygų srauto augimą iš Google paieškos;
  • Didėjantį klientų ratą;
  • Augančius pardavimus;
  • Augantį verslo žinomumą.

Kaip ir SEO optimizavimas paieškos sistemoms – verslas turi būti vystomas nuosekliai, laikantis numatytos strategijos. Nuosekliai vykdant SEO strategiją – Jūsų prekės ženklas įgauna didesnį žinomumą – auga ir paties prekės ženklo ir jo teikiamų produktų ar paslaugų paklausa.

Google paieškos rezultatų auditorija – tai tikslinis Jūsų klientas, kuris yra kur kas labiau linkęs konvertuotis, nei tradicinės reklamos priemonės. O pasitelkus kryptingą ir ilgalaikį SEO optimizacijos vykdymą yra užtikrinamas natūralus interneto vartotojų susidomėjimas Jūsų verslu, auga Jūsų prekės ženklo reputacija, o SVARBIAUSIA – Jūsų pajamos AUGA.

Kas yra SEO?

Kas yra SEO ?

Tikriausiai daugumoje interneto šaltinių jau radote SEO apibrėžimą – optimizacija paieškos sistemoms (angl. Search Engine Optimization).

Kalbant paprasčiau – SEO paslaugas galima apibūdinti, kaip veiksmų rinkinį, kai kuriais atvejais netgi tinklapio diagnostiką ar „remontą“, po kurio Jūsų tinklapio kokybė atitinka Google paieškos algoritmų, Vartotojo patirties kriterijus, o darbas su išorine optimizacija nuolatos kelia ir palaiko tinklapio matomumą pirmame Google paieškos puslapyje.

10 žingsnių sėkmingam SEO procesui

Prieš pradedant vykdyti procesus, mūsų specialistų komanda turi susipažinti su Jumis ir Jūsų verslu. Pažintis su Jūsų tiksline auditorija, verslo modeliu ir tikslais leis mums sudaryti ir pritaikyti geriausiai veikiančią SEO optimizacijos strategiją:

1

Jūsų tikslų nustatymas internetinėje erdvėje – kartu su Jumis išsiaiškiname Jūsų lūkesčius ir tikslus bei nustatome tinklapio vietas, per kurias jų bus siekiama ir kaip iškelti tikslai bus matuojami.

2

Tinklapio auditas – išanalizavę Jūsų tinklapį nustatysime dabartines stipriąsias ir silpnąsias tinklapio vietas ir panaudoję šią informaciją išgryniname elementus, kurių optimizavimas suteiktų tinklapiui didžiausią naudą.

3

Konkurentų analizė – konkurentų SEO optimizacijos taktikų ir veiksmų analizė, leidžia išskirti Jūsų verslo išskirtinumus, tuo pačiu išlikti konkurencingiems.

4

Raktinių žodžių tyrimas – išsami populiariausių paieškos terminų analizė, kuri leidžia padėti suprasti Jūsų tikslinės auditorijos paieškos įpročius. Išanalizuojame paieškų skaičius, konkurencijos lygį bei pateikiame preliminarias organinio srauto augimo prognozes – išsiaiškiname kurios raktinės frazės Jums yra pelningiausios.

5

Raktinių žodžių priskyrimas tinklapio turiniui – sudarome raktinių žodžių sąrašą ir priskiriame raktažodžius atitinkamiems tinklapio puslapiams. Tai viena iš svarbiausių SEO optimizacijos proceso dalių – BŪTINA, kad Jūsų vartotojų srautas būtų nukreipiamas į jų paieškas labiausiai atitinkantį turinį.

6

Vidinės optimizacijos pritaikymas tinklapiui – pagal sukauptus vidinės tinklapio analizės duomenis pritaikome būtiniausius pakeitimus, bei pasiūlome pakeitimus pateikdami rekomendacijas.

7

Tinklapio ir pozicijų monitoringas – stebime, Jūsų tinklapio vartotojų srauto pakitimus bei būklę naudodami Google Analytics, Search Console ir kitus įrankius. Šie duomenys parodo ne tik tinklapio lankomumą, vartotojų elgseną tinklapyje, bei tinklapio veikimo kokybę, tačiau ir atveria kelią naujoms srauto bei pardavimų didinimo galimybėms.

8

SEO strategijos peržiūrėjimas ir patobulinimas – svarbus žingsnis neatsilikti nuo konkurencinės aplinkos bei pritraukti dar daugiau potencialių vartotojų. Periodiškai peržvelgiame tinklapio duomenis ir pritaikome SEO paslaugų strategiją atsižvelgdami į einamojo laikotarpio paieškų tendencijas, sezoniškumą.

9

Turinio optimizavimas – pateikiame rekomendacijas tinklapio turiniui, pagal konkurencines rinkos (Google paieškos TOP 10 rezultatų) analizes. Optimizuodami tinklapio turinį visuomet laikomės strategijos „Būti geresniais už konkurentus“. Poreikiui esant turinį sukursime už Jus.

10

Darbų ataskaitos – kiekvieno mėnesio pirmąją darbo dieną iš Mūsų gausite SEO paslaugų ataskaitas, kuriose matysite kaip Jūsų tinklapiui sekasi organinėje paieškoje, kokiose pozicijose yra numatyti raktiniai žodžiai bei per mėnesį atliktų darbų sąrašą.

Kodėl Jūsų verslui yra reikalingos SEO paslaugos?

Šiuolaikinio ir modernaus verslo sėkmė priklauso nuo jo žinomumo internetinėje erdvėje. Jeigu nesate matomas internete – praktiškai nesate matomas iš viso.

SEO paslaugos – realiai veikiantis metodas tapti matomu paieškos sistemose, o tuo pačiu ir internetinėje erdvėje.

5 paprasti faktai, kodėl Jums reikalingos SEO paslaugos

7

Padeda jūsų svetainei tapti matomai ir žinomai

Internete svetainė yra Jūsų vizitinė kortelė. Jeigu jos nematys Jūsų tikslinė auditorija, apie Jus niekas nežinos. SEO paslaugos leidžia tinklapį parodyti pačiam tikslingiausiam Jūsų klientui. Tampate matomi per raktinių žodžių pozicijas, Jūsų tinklapio kokybė ir autoritetas kyla, yra išryškinamos stipriosios veiklos pusės ir išgryninama strategija.

7

Formuoja ne tik tinklapio, bet ir paties prekės ženklo patikimumą ir autoritetą internetinėje erdvėje

 Optimizuojant tinklapį kyla jo kokybė. O geriausias būdas parodyti kokybišką tinklapį yra jam tapti matomu Google paieškoje.

7

Geras SEO = Geresnė vartotojo patirtis (angl. User experience) Jūsų tinklapyje

Didelė SEO proceso dalis yra tinklapio kokybės gerinimas. Šio proceso metu yra skiriama daug dėmesio vartotojui atėjusiam į Jūsų tinklapį. Įvairiais sprendimais yra gerinama jo patirtis svetainėje, kad kelias iki pardavimo būtų patogus ir greitas.

7

SEO strategija formuoja vartotojo pirkimo ciklą

Matoma svetainė yra puiki vieta analizuoti, kaip vartotojas elgiasi pirkimo ciklo metu. Iš gautų duomenų, galima daryti išvadas ir pritaikyti sprendimus tinklapyje, kurie įtakotų pirkimo ciklą. SEO optimizavimo dėka tinklapis, matomas paieškoje pagal aktualius raktinius žodžius, tampa puikia aplinka analizėms ir eksperimentams su potencialių vartotojų pirkimo ciklais, kuriuos pritaikius klientas gali būti nukreiptas į jo pirkimo įpročius atitinkantį turinį.

7

Tai – veikia:

  • SEO pozicijos leidžia svetainei būti matomai 24/7. Kol Jūs miegate tinklapis dirba už Jus.
  • Pagal 2019 metų tyrimus – organiniai (SEO) rezultatai sulaukia 90% daugiau paspaudimų nei mokama AdWords reklama.
  • Formuojamas kokybiškas ir besikonvertuojantis (PERKANTIS) srautas.
  • SEO yra Ilgalaikis sprendimas – kai pasiekiate aukštų yra mažai tikimybės, kad greitu periodu jos pablogės. Vienintelės priežastys dėl kurių keičiasi pozicijos yra konkurencija ir Google algoritmo pasikeitimai.
  • SEO įtakoja pardavimus fizinėse parduotuvėse – prieš aplankant Jūsų parduotuvę, vartotojai aplanko Jūsų svetainę, o tinklapio atradimui Lietuviai 98% atvejų naudoja Google paiešką.

Sužinokite, kiek tai kainuos

Pakalbėkime apie galimybes

Kas sudaro SEO paslaugas

 

Pažintis.

Kaip ir kasdieniniame bendravime – viskas prasideda nuo pažinties. Prieš pradėdami darbus susipažįstame su Jumis ir Jūsų verslu. Išsiaiškiname verslo specifiką, analizuojame Jums pelningiausius produktus/paslaugas, aptariame ir įsivertiname Jūsų norimą pasiekti rezultatą.

Rinkos ir konkurentų analizė.

Kiekviena rinka turi savo specifiką. Tačiau rinkos specifika internetinėje erdvėje dažnai skiriasi nuo fizinės konkurencinės aplinkos. Taip pat skiriasi ir pati konkurencija internetinėje erdvėje. Gavus informaciją apie konkurencinę aplinką, atliekame analizę paieškoje: nustatome Jūsų konkurentus, konkurentų vykdomas SEO taktikas bei išsiaiškiname Jūsų paslaugų paieškomumo tendencijas. Ši sukaupta informacija leidžia judėti prie sekančio etapo – SEO audito.

SEO auditas.

  • Svetainės audito metu atliekama tinklapio taisytinų vietų analizė, pateikiamos rekomendacijos klaidų eliminavimui;
  • Atliekamas pakartotinis konkurentų tyrimas, pagal Jums aktualiausius raktinius žodžius, pateikiamos rekomendacijos kaip aplenkti konkurentus.
  • Google Search Console duomenų analizė, kur taip pat matomos ir vidinės tinklapio klaidos. Pateikiamos rekomendacijos jų taisymui.
  • Google Analytics duomenų analizė, organinio srauto kiekio, kokybės ir turinio, į kurį ateina srautas analizė, poreikiui esant pateikiamos rekomendacijos pakeitimams.
  • Išorinio SEO auditas naudojant trečiųjų šalių įrankius, tokius kaip – SEM Rush, Ahrefs ir pan. Surenkama informacija išorinės optimizacijos veiksmams.

      Išorinė optimizacija.

      Išorinių SEO paslaugų metu yra plečiamas internetinės svetainės atgalinių nuorodų tinklas. Atgalinių nuorodų tinklo plėtimui yra naudojama, patikrinta, patikima ir veikianti atgalinių nuorodų duomenų bazė, kuri kelia Jūsų tinklapio autoritetą Google paieškos algoritmų atžvilgiu, gerina pozicijas Google paieškoje ir didina srautą į Jūsų tinklapį. Plėsdami atgalinių nuorodų tinklus atsižvelgiame į algoritmines nuobaudas, todėl mūsų vykdoma išorinė SEO optimizacija yra saugi. Taip pat nuolatos stebime ar kliento atgalinių nuorodų tinkle neatsiranda “SPAM” – blogos kokybės nuorodų, kurias gali įtakoti konkurentai ar kitos trečiosios šalys siekdamos naudos. SEO paslaugos tai procesas, kuris yra orientuotas į tikslinių vartotojų – potencialių pirkėjų, pritraukimą per Google paieškos sistemą, tiesiai į Jūsų tinklapį.

      Vidinė optimizacija.

      Atlikdami SEO procesus kas mėnesį pateikiame vidinių tinklapio rekomendacijų paketus prioriteto tvarką ir paraleliai vykdome išorines SEO paslaugas. Vidinės SEO optimizacijos metu atliekame veiksmus arba pateikiame rekomendacijas (priklausomai nuo kliento galimybės pačiam keisti tinklapį) vidiniams tinklapio pakeitimams:

      • Puslapių pavadinimų ir antraščių optimizacijai
      • Puslapių aprašymų (meta description) pritaikymas
      • Puslapių tekstų ir turinio pritaikymas vartotojui ir Google paieškos algoritmams
      • Paveikslėlių alt tekstų optimizacija
      • Tinklapio užkrovimo greičio optimizacija
      • Tinklapio pritaikymas Lokaliesiems SEO rezultatams pasiekti
      • Tinklapio kodo optimizavimas
      • Paieškos plėtinių įdiegimas (Structured Data)

       

      Strategijos parengimas;

      Remdamiesi konkurentų ir raktinių žodžių paieškomumo tyrimais  sukuriame ilgalaikę strategiją tiksliniams vartotojams pritraukti.

      Tikslų nustatymas;

      • Nustatome Jūsų norimus pasiekti tikslus, pateikiame komentarus ar užsibrėžti kliento tikslai yra realūs;
      • Atliekame kliento apklausą dėl turimų šaltinių ir pateikiame idėjas jų panaudojimui optimizacijos procese;
      • Atliekame preliminarias prognozes, sudarome siektinų rezultatų sąrašą;
      • Tinklapio tikslų nustatymas – kokius vartotojo veiksmus tinklapyje norime matuoti;
      • Galutinio raktinių žodžių sąrašo apibrėžimas – numatome pagal kokias, jums aktualias, pelningiausias ir daugiausiai paieškų turinčias raktinių žodžių frazes bus siekiama pritraukti srautą ir didinti jūsų verslo pajamas iš organinės paieškos.

      Ataskaitos ir rezultatų monitoringas;

      • Pateikiame per mėnesį su projektu atliktų SEO darbų ataskaitą;
      • Sukuriame prieigą prie raktinių žodžių monitoringo sistemos, kur kas dieną galite stebėti raktažodžių pozicijas;
      • Kartu su ataskaitomis pateikiame naujų srauto pritraukimo galimybių analizes bei veiksmų planą joms įgyvendinti.

      Kaip pamatuoti SEO naudą

      Kaip ir dauguma internetinės rinkodaros priemonių SEO yra išmatuojama. Sėkmingos SEO paslaugos visuomet:

      1

      Jūsų tinklapį pagal aktualius raktinius žodžius iškels į aukštas pozicijas organinėje paieškoje;

      2

      Svetainės matomumas – tinklapis dėl geresnio indeksavimo tampa matomas pagal daug susijusių raktinių žodžių, ne tik pagal SEO strategijoje numatytus raktinius žodžius;

      3

      Srautas padidėja ne tik iš organinės paieškos. Optimizuojant tinklapį paieškos sistemoms ilgainiui yra matomas ir srauto kilimas iš kitų kanalų, kaip pavyzdžiui, Direct, dėl augančio Jūsų prekės ženklo žinomumo;

      4

      Didelė investicijų grąža. Laikui bėgant Jūsų tinklapio rodikliai auga, o SEO investicijos išlieka tokios pat arba netgi mažėja;

      5

      Tampate labiau matomi lyginant su Jūsų konkurentais.

      SEO kaina

      Seo kaina yra individuali kiekvienam projektui, kadangi skirtingos rinkos turi skirtingus konkurencijos lygius. Suprantame, kad visi verslai planuoja savo rinkodaros ir reklamos biudžetus, todėl į SEO paslaugas reikėtų žiūrėti kaip į ilgalaikę investiciją ir nusimatyti ilgalaikį biudžetą. SEO paslaugos vykdomos mažiausiai 6 mėnesius, po kurių paprastai pasiekiamas, matomas ir jaučiamas rezultatas – tinklapis pradeda nešti grąžą.

      SEO kaina

      Taigi, nuo ko priklauso SEO kaina

      Konkurencijos lygio ir konkurentų taikomos SEO strategijos.

      Konkurentai realioje aplinkoje ir paieškos erdvėje gali skirtis. Prieš pradėdami darbą įsivertiname konkurentų optimizacijos lygį ir jų taikomas taktikas, kad galėtume įvertinti išorinės ir vidinės optimizacijos kaštus.

      Projekto apimtis

      SEO kaina taip pat priklauso nuo projekto dydžio – su kiek nukreipimo puslapių ir raktinių žodžių bus dirbama. Kuo didesnis turinio kiekis, kuris bus optimizuojamas, tuo biudžetą reikėtų nusimatyti didesnį.

      Turinio kūrimas

      Čia klientui siūlome dvi opcijas:

      1. Visada skatiname turinį kurti patiems, nes esate savo srities specialistai ir aprašymuose galite išskirti svarbiausius aspektus apie savo teikiamas paslaugas. Mes savo ruožtu pateikiame rekomendacijas tekstui;
      2. Tekstus kuria mūsų kvalifikuoti tekstų rašytojai – šiuo atveju reikia nusimatyti papildomą biudžetą tekstams.

      Išorinės nuorodos

      Išorinė optimizacija beveik visuomet įtraukta į optimizacijos kaštus, kurie yra įtraukti į mėnesio optimizacijos biudžetą. Tačiau, kartais tenka taikyti netradicines ir papildomas nuorodų tinklo plėtimo taktikas, todėl gali būti numatomi ir papildomi biudžetai.

      Kodėl SEO paslaugos yra ilgalaikis ir tęstinis procesas?

      Besikeičianti konkurencinė aplinka

      Nuolat atsiranda naujų konkurentų rinkoje.

      Konkurentų vykdomi veiksmai

      Konkurentai „nestovi vietoje“, atnaujina tinklapius, optimizuojasi paieškoje – nuolat vyksta „kova“ dėl aukščiausių pozicijų paieškoje.

      Algoritmo pasikeitimai

      Vidutiniškai kas pusmetį, siekdami tobulinti savo paieškos sistemą, Google atnaujina paieškos algoritmus, kas daro įtaka paieškos rezultatams, todėl siekiant nuolatos geriausių rezultatų, SEO paslaugas reikia vykdyti nuolatos.

      Ieškote būdų, kaip išplėsti savo verslą internete?

      Pakalbėkime apie galimybes