Tai skaudi tiesa, tačiau jei jūsų svetainė nepatenka tarp 10 pirmųjų pozicijų paieškų sistemoje pagal jūsų raktinius žodžius, daug šansų, jog jūsų svetainė apskritai yra nematoma “Google”.

Pasak „HubSpot“ net 75 % ieškančiųjų renkasi tik iš pirmojo paieškų puslapio ir antrą rezultatų puslapį net neužeina, todėl yra taip svarbu reitinguotis kuo aukščiau paieškų sistemose.

Yra keletas metodų ir strategijų, kuriomis vadovaujantis galite užimti aukštesnes pozicijas. Nepritaikius jų teisingai šansai reitinguotis į Google pirmąjį puslapį yra labai minimalūs.

Sekdami geriausias SEO strategijas ir praktikas galite sukurti tvirtą pagrindą savo svetainei siekiant iškelti jas į aukštesnes pozicijas. Kuomet turėsite tvirtą pagrindą, galėsite pereiti prie labiau pažengusių raktažodžių tyrimų ir nuorodų kūrimo strategijų.

Šiame straipsnyje bus pateiktos 9 geriausios SEO praktikos, kurių pritaikymas ir teisingas naudojimas gali padėti pakilti paieškų sistemoje.

  1. Suderinkite savo turinį su paieškos ketinimais
  2. Parašykite kokybišką meta žymą ir meta aprašymą
  3. Optimizuokite vaizdus
  4. Optimizuokite savo svetainės greitį
  5. Naudokite vidinį susiejimą
  6. Pagerinkite naudotojo patirtį savo svetainėje
  7. Įtraukite raktinius žodžius į savo URL
  8. Skirkite dėmesį aukštą autoritetą turinčioms išorinėms nuorodoms
  9. Talpinkinte didelės apimties turinį

1. Suderinkite savo turinį su paieškos tikslu

Paieškos tikslas (kitaip dar vadinamas vartotojo ketinimas) yra pagrindinis vartotojo tikslas, kurį turi vartotojas pateikdamas užklausą paieškos sistemoje. Teisingai suprasti ir patenkinti paieškos tikslą vienas iš pagrindinių „Google“ prioritetų. Visi puslapiai, kurie yra pirmame paieškos sistemos puslapyje yra puikiai suderinę savo turinį su paieškos tikslu.

Pvz., Pažvelkite į paieškos rezultatus “kaip gaminti avižinius sausainius”.

Populiariausi paieškos rezultatai yra tinklaraščio įrašai ar vaizdo įrašai, o ne elektroninės prekybos puslapiai, kuriuose parduodami avižiniai sausainiai. „Google“ supranta, kad žmonės, atliekantys šią specifinę paiešką, nori patys gaminti, o ne pirkti.

Kita vertus, užklausos „pirkti avižinius sausainius“ paieškos populiariausi rezultatai yra elektroninės prekybos puslapiai. Nes šiuo atveju „Google“ supranta, kad žmones domina pirkimas, tad pateikiamos nuorodos, kur galima įsigyti konkrečią prekę. Todėl geriausiuose rezultatuose nėra nuorodų į avižinių sausainių receptus.

Dėl šios priežasties, jei 2021 m. Norėtumėte reitinguoti savo puslapius 1 „Google“ puslapyje, turite suprasti paieškos tikslo sąvoką ir sukurti turinį, kuris atitiktų vartotojo ketinimus.

Yra keturi paieškos ketinimų tipai:

  • Informacinė: Paieškai taikoma informacinė intencija, kai vartotojas ieško konkrečios informacijos. Tai gali būti paprasta paieška, pavyzdžiui, „koks šiandien oras?“, tokios paieškos rezultatai trumpi ir aiškūs, taip pat gali būti ieškoma „geriausios SEO strategijos“, šios paieškos turinys jau bus platesnis ir išsamesnis.
  • Navigacinis: šiuo atveju ieškotojas ieško konkrečios svetainės ar programos. Dažni navigacinių paieškų pavyzdžiai yra „prisijungimas prie „Facebook“, „ SEMrush“ ir „Amazon“.
  • Komercinė: paieškos tikslas yra komercinis, kai vartotojas ieško konkretaus produkto, tačiau dar nepriėmė galutinio sprendimo. Pavyzdžiui, tokios paieškos kaip „geriausi SEO įrankiai“ ir „geriausios DSLR kameros“ yra komercinės paieškos.
  • Sandoris: čia ketinama pirkti. Ieškotojas jau priėmė sprendimą pirkti konkretų produktą ar įrankį. Pavyzdžiai gali būti tokios paieškos: „pirkti Nikon d500 “, „pirkti Macbook Air “ ir „pirkti maisto prekių internete“.

Geriausia SEO praktika yra tai, kad visada turėkite omenyje paieškos tikslą kurdami savo svetainės turinį.

Pavyzdžiui, jei norite klasifikuoti pagal raktinius žodžius „geriausios DSLR kameros“, turite suprasti, kad paieškos tikslas yra komercinis, o ne sandorinis. Vartotojas vis dar neapsisprendžia, kurį DSLR prekės ženklą pasirinkti.

Nėra prasmės optimizuoti savo DSLR nukreipimo puslapio pagal šiuos konkrečius raktinius žodžius. „Google“ supranta, ko nori vartotojai, kai paieškos užklausa yra „geriausios DSLR kameros“, jie ieško variantų. Žmonės ieško tinklaraščio įrašo ar vaizdo įrašo, kuriame pateikiamos geriausios DSLR kameros, jų apžvalgos ir atsiliepimai, o ne produktų ar el. prekybos puslapiai.

Svarbu: sukurkite tokį turinį, kuris atitiktų jūsų tikslinės auditorijos paieškos tikslą.

2. Parašykite kokybišką meta žymą ir meta aprašymą

Jūsų puslapio pavadinimas ir meta aprašas yra dvi svarbiausios meta žymos jūsų puslapyje.

Pavadinimo žymos

Pavadinimų žymos yra trumpos antraštės, kurios atspindi apie ką yra puslapis, jos matomos paieškos rezultatuose ir yra labai kritiškos SEO požiūriu.

Pasak „Google“:

„Pavadinimai yra labai svarbūs norint suteikti vartotojams greitą įžvalgą apie rezultato turinį ir kodėl jis susijęs su jų užklausa. Dažniausiai tai yra pagrindinė informacija, naudojama sprendžiant, kurį rezultatą spustelėti, todėl svarbu naudoti aukštos kokybės puslapių pavadinimus jūsų tinklalapiuose. "

Paieškos sistemos, tokios kaip „Google“, paprastai rodo pirmuosius 50–60 pavadinimo simbolių. Todėl norint, kad būtų matomas visas pavadinimas svarbu neviršyti 60 simbolių.

Štai keletas kitų geriausių praktikų, į kurias reikia atsižvelgti kuriant pavadinimų žymas:

  • Įtraukite savo tikslinius raktinius žodžius.
  • Parašykite pavadinimą atitinkantį paieškos tikslą.
  • Venkite kurti pasikartojančias pavadinimo žymas.
  • Nevartokite per daug raktažodžių
  • Išlaikykite pavadinimą apibūdinantį, bet glaustą.

Meta aprašymai

Antra pagal svarbą meta žyma puslapyje yra meta aprašymas. Meta aprašymas yra trumpa puslapių santrauka rodoma po pavadinimo žyma paieškos rezultatuose.

Meta aprašymai neturi tiesioginės įtakos paieškos reitingams, tačiau jie gali turėti įtakos paspaudimų rodikliams.

„Google“ paaiškina tai geriausiai:

„Meta aprašymo žyma paprastai turėtų informuoti vartotojus ir sudominti juos trumpomis, aktualiomis santraukomis apie tai, koks yra konkretus puslapis. Jie yra tarsi žingsnis, įtikinantis vartotoją, kad puslapis yra būtent tas, kurio jie ieško . "

„Google“ paprastai sutrumpina meta aprašymus iki 155–160 simbolių, todėl įsitikinkite, kad pateikiate tikslią savo turinio santrauką, išlaikydami mažiau nei 160 simbolių.

Štai keletas geriausių praktikų, kurių reikia laikytis rašant meta aprašymus:

  • Parašykite unikalius meta aprašymus kiekvienam puslapiui.
  • Įtraukite savo tikslinius raktinius žodžius.
  • Turi atitikti paieškos tikslą.
  • Pateikite tikslią santrauką.

3. Optimizuokite vaizdus

Vaizdai vaidina svarbų vaidmenį gerinant jūsų svetainės lankytojų patirtį. Tikėtina, kad praleidžiate daug laiko, pasirinkdami tinkamus vaizdus, kad patobulintumėte savo tinklaraščio įrašus, produktų puslapius ir kitus svarbius savo svetainės puslapius.

Bet ar jūs praleidžiate tiek pat laiko optimizuodami vaizdus savo svetainės? Tinkamai naudojant vaizdai gali prisidėti prie bendro jūsų svetainės SEO ir padidinti organinį srautą. Toliau pateikiami keturi dalykai, kuriuos galite padaryti, kad optimizuotumėte savo svetainės vaizdus.

Pasirinkti geriausią failo formatą

Svetainės greitis yra svarbus reitingavimo signalas, o vaizdai dažnai daro didžiausią įtaką bendram puslapio dydžiui. Todėl, norėdami pagerinti bendrą savo svetainės našumą ir užkrovimo greitį, turite optimizuoti vaizdus. Pirmasis žingsnis optimizuojant vaizdus yra geriausio failo formato pasirinkimas, todėl palyginkime JPEG , PNG ir WebP. Dažniausiai žiniatinklyje naudojami vaizdų formatai yra JPEG ir PNG. Abiejuose šiuose formatuose naudojamos skirtingos glaudinimo technikos, todėl failų dydžiai tarp šių dviejų gali smarkiai skirtis.

Pažvelgus į aukščiau nurodytus failų dydžių skirtumus, būtų lengva paskelbti JPEG aiškiu nugalėtoju. Tačiau būtų klaida naudoti JPEG kaip faktinį jūsų svetainės vaizdo formatą. Nors JPEG nuotraukos puikiai tinka fotografijoms (kaip parodyta aukščiau esančiame paveikslėlyje), vaizdams, kuriuose yra teksto, linijų brėžinių ir panašiai, geriausiai tinka PNG formatas. Ši „Digital Inspiration“ iliustracija įrodo šią mintį.

„WebP“ yra dar viena galimybė paveikslėlių optimizacijai, tai yra modernus vaizdo formatas, užtikrinantis pranašesnį ir kokybės atžvilgiu nenuostolingą paveikslėlių suspaudimo galimybę. Naudojant

„WebP“ suspausti paveikslėlius galima 25-36%.

Sužinokite daugiau apie tai, kaip naudoti „WebP“, šiame „Google“ vadove.

Suspausti vaizdus

Kuo didesnis jūsų vaizdo failo dydis, tuo ilgiau trunka tinklalapio įkėlimas, todėl prieš įkeliant į savo svetainę vaizdus būtina suspausti.

Laimei, yra keletas nemokamų įrankių, kurie gali padėti sumažinti vaizdus.

  • TinyPNG“: „ TinyPNG“ naudoja sumanius glaudinimo metodus, kad sumažintų PNG ir JPEG failų failų dydį.
  • ImageOptim“: jei esate „Mac“ vartotojas, galite atsisiųsti ir naudoti šį nemokamą įrankį visiems vaizdo glaudinimo poreikiams.
  • „ImageOption“ yra „Google“ rekomenduojamas įrankis. Tai neabejotinai geriausias JPEG suglaudinimo įrankis. Jei norite suglaudinti PNG, geriau tam tinka „TinyPNG“.
  • ShortPixel“: jei jūsų svetainė yra kurta per „WordPress“, galite įdiegti šį papildinį norėdami suspausti vaizdus. Nemokamas „ShortPixel“ planas leidžia per mėnesį suspausti 100 vaizdų.

Pateikite alternatyvųjį tekstą vaizdams

Nepaisant „Google“ pažangos tobulinant vaizdus, vis tiek būtina pakeisti tekstą prie vaizdų. Pridėjus alternatyvų tekstą (paveikslėlių pavadinimus) prie paveikslėlių, pagerinamas žiniatinklio pasiekiamumas ir naršyklės padeda geriau suprasti jūsų svetainės vaizdus.

Štai ką „Google“ sako apie alternatyvaus teksto rašymą:

„Rinkdamiesi alternatyvųjį tekstą, sutelkite dėmesį į naudingą, informacija gausų tekstą, kuris tinkamai naudoja raktinius žodžius ir yra aktualus puslapio turinio kontekste.

Venkite Alt atributus perpildyti raktiniais žodžiais, nes tai sukelia neigiamą vartotojo patirtį ir gali sukelti jūsų svetainės vertinimą kaip šlamštą."

Rašydami alternatyvų vaizdų tekstą, aprašykite glaustai ir venkite tikslinių raktinių žodžių.

“Lazy Load” funkcija vaizdams

“Lazy Laod” - tai metodas, atidedantis nekritinių išteklių (vaizdų, vaizdo įrašų ir kt.) įkėlimą puslapio įkėlimo metu. Vaizdai ir vaizdo įrašai įkeliami tik tada, kai jų reikia vartotojams.

Štai kaip „Google“ paaiškina sąsają tarp “Lazy Load” ir svetainės našumo: „Naudodami “Lazy Load” vaizdams ir vaizdo įrašams, mes sutrumpiname pradinį puslapio įkėlimo laiką, pradinį puslapio svorį ir sistemos išteklių naudojimą, kurie visi teigiamai veikia našumą“.

Apie “Lazy Load” sužinokite daugiau „Google“ išteklių vadove.

Norėdami tingiai įkelti savo vaizdus ir vaizdo įrašus į „WordPress“, galite naudoti nemokamą „a3 Lazy Load“ papildinį.

4. Optimizuokite savo svetainės greitį

Jei jūsų svetainės užkrovimo greitis yra lėtas, tai gali sukelti neigiamą patirtį jūsų vartotojams, ko pasekoje gali mažėti jūsų svetainės reitingai.

Yra keli nemokami įrankiai, kurie gali padėti patikrinti jūsų puslapio greitį, vienas jų pačių „Google“ kurtas įrankis „PageSpeed Insights“.

Šiai užduočiai rekomenduoju naudoti „GTMetrix“. Šis nemokamas įrankis suteikia įžvalgų apie jūsų puslapio greitį ir pateikia rekomendacijas dėl veiksmų, kuriuos galite atlikti, kad pagerintumėte įkėlimo laiką.

Taip pat galite naudoti „SEMrush“, kad atliktumėte svetainės auditą ir išspręstumėte visas svetainės našumo problemas. Štai kaip:

  • Prisijunkite prie savo „SEMrush“ informacijos suvestinės ir eikite į Projects > Add New Project > Įveskite savo domeną.
  • Čia įveskite visą informaciją ir paspauskite "Start Site Audit."
  • Per kelias sekundes „SEMrush“ sugeneruos audito ataskaitą, kurioje bus nurodytos visos vietoje padarytos klaidos, kurias turite ištaisyti, kad pagerintumėte bendrą SEO būklę.
  • Iš audito ataskaitos eikite į „ Site Performance“ ir spustelėkite mygtuką "View details" .

Dabar galite peržiūrėti visas našumo problemas savo svetainėje, kurios trukdo jai greičiau įkelti puslapius ir kokius reikėtų atlikti veiksmus, kad išspręstumėte esamas problemas.

Greitas ir lengvas būdas pagerinti jūsų puslapio greitį būtų suspausti vaizdai (žr. # 3).

Be vaizdo glaudinimo, čia yra keletas kitų dalykų, kuriuos galite padaryti, kad jūsų puslapiai būtų greičiau įkeliami:

  • įgalinkite naršyklės talpyklą.
  • Ištrinkite nereikalingus papildinius.
  • Sumažinkite serverio atsakymo laiką.
  • Sumažinkite peradresavimų skaičių.
  • Sumažinkite CSS ir „JavaScript“ failus.

5. Naudokite vidinį susiejimą

Vidinės nuorodos yra svarbios, nes jos sukuria jūsų svetainės informacijos hierarchiją ir padeda „Google“ geriau suprasti jūsų puslapio turinį. Vidinės nuorodos gali žymiai pagerinti jūsų reitingą, kai yra naudojamos teisingai.

Šiuo atveju: „ NinjaOutreach“ padidino savo organinį srautą 40%, optimizuodamas vidines nuorodas. Geriausia veikianti SEO praktika yra pridėti vidinių nuorodų iš aukščiausio reitingą turinčių jūsų svetainės puslapių į puslapius, kuriuos reikia patobulinti.

Taip pat galite naudoti „SEMrush“, kad nustatytumėte ir ištaisytumėte vidines susiejimo klaidas savo svetainėje. „Internal Linking Report SEMrush“ svetainės audito įrankiai gali būti labai naudingi nustatant jūsų svetainės vidinių nuorodų struktūros problemas.

  • Atlikite savo svetainės auditą sistemoje SEMrush, kad sugeneruotumėte audito ataskaitą.
  • Eikite į „ Internal Linking“ ir spustelėkite mygtuką „View details“.

Dabar galite peržiūrėti visas vidines susiejimo problemas savo svetainėje ir jas išspręsti.

6. Pagerinkite naudotojo patirtį savo svetainėje

„Google“ atidžiai stebi, kaip vartotojai elgiasi su jūsų turiniu. Vartotojo patirtis yra vienas iš pagrindinių veiksnių gerinant jūsų paieškos reitingą.

Puslapio greitis atlieka gyvybiškai svarbų vaidmenį gerinant lankytojų patirtį jūsų svetainėje (žr. # 4).

Štai keli kiti patarimai, kaip užtikrinti gerą naudotojų patirtį lankantis jūsų svetainėje:

  • Naudokite antraščių žymas: Tinkamas subpozicijų (H1, H2, H3) naudojimas padeda „Google“ geriau suprasti jūsų turinį ir padaryti jūsų tekstą labiau prieinamą skaitytojams.
  • Padarykite turinį vizualiai patrauklų: keli tyrimai rodo, kad vaizdai padeda žmonėms geriau suprasti jūsų turinį. Norėdami iliustruoti savo mintis, naudokite atitinkamus vaizdus, ​​vaizdo įrašus ir ekrano kopijas.
  • Venkite naudoti įkyrius iššokančiuosius langus: iššokantieji langai yra ne tik blogi SEO požiūriu, bet ir erzina lankytojus. Nuo 2017 m. „Google“ baudžia svetaines, kuriose naudojami įkyrūs iššokantieji langai. Taigi saikingai naudokitės iššokančiaisiais langais. Jei būtina juos naudoti, kad galėtumėte išplėsti savo prenumeratorių kiekį, naudokitės išėjimo iššokančiaisiais langais arba rodykite juos vartotojams, praleidusiems bent 5 minutes jūsų svetainėje.
  • Naudokite baltą erdvę: balta erdvė yra pagrindinis gero dizaino aspektas. Pasak „Crazy Egg“, tarpas tarp pastraipų ir kairėje bei dešinėje paraštėse vartotojų įsitraukimą padidina 20%. Taigi apsvarstykite galimybę įterpti baltos erdvės, kad turinys atrodytų paprastenisir atkreiptų vartotojo dėmesį.

7. Įtraukite raktinius žodžius į savo URL

URL struktūrą yra dažnai nepastebimas SEO aspektas. Gera URL struktūra suteikia vartotojams ir paieškos varikliams supratimą, koks yra paskirties puslapis.

Google“ paaiškina:

„Svetainės URL struktūra turėtų būti kuo paprastesnė. Apsvarstykite galimybę organizuoti savo turinį taip, kad URL būtų kuriami logiškai ir žmonėms suprantamai (jei įmanoma, skaitomi, suprantami žodžiai, o ne ilgi ID numeriai). "

Turint tai omenyje, štai kaip galite sukurti gerai struktūrizuotą URL:

  • naudokite trumpus URL: atliktas tyrimas „Backlinko“ parodė, kad trumpi URL linkę pranokti ilgus URL paieškų sistemose.
  • Naudokite raktinių žodžių turinčius URL: Visada įtraukite tikslinius raktinius žodžius į URL, kad padidintumėte tikimybę geriau reitinguoti paieškos rezultatuose.
  • Pašalinkite nereikalingus žodžius: kad jūsų URL atrodytų švarus ir glaustas, apsvarstykite galimybę pašalinti nebūtinus žodžius.

8.Skirkite dėmesį aukštą autoritetą turinčioms išorinėms nuorodoms

Nepaisant kelių „Google“ paieškos algoritmo ir reitingavimo sistemos pakeitimų, „Google“ vis tiek mano, kad atgalinės nuorodos yra pagrindinis reitingavimo veiksnys. „Google“ atgalines nuorodas pripažįsta kaip pasitikėjimo ženklą.

Jei jūsų tinklalapiuose yra daug atgalinių nuorodų, tai padidina tikimybę užimti aukštesnę vietą paieškos rezultatuose. Todėl svarbu sutelkti dėmesį į savo svetainės atgalinių nuorodų kūrimą.

Be to, ne visos atgalinės nuorodos sukuria vienodą vertę. Kai kurios atgalinės nuorodos gali padidinti jūsų reitingą pagal konkrečias paieškos užklausas, o kitos tuo tarpu gali turėti neigiamą įtaką jūsų reitingams. Todėl turėtumėte teikti pirmenybę autoritetingoms atgalinėms nuorodoms, o ne atgalinėms nuorodoms su žemu autoritetu.

Turėtumėte susikoncentruoti į aukštos kokybės atgalines nuorodas, kurios gali pagerinti jūsų galimybes užimti aukštesnę vietą pagal jūsų tikslinius raktinius žodžius. Vienas iš efektyviausių būdų gauti autoritetingas nuorodas yra atkartoti konkurentų išorinių nuorodų kūrimo strategijas.

Norėdami galite naudoti „SEMrush Backlink Gap Tool“, išnagrinėti neišnaudotas nuorodų kūrimo galimybes, bei išanalizuotumėte konkurentų atgalinių nuorodų profilius.

Norėdami pradėti:

  • eikite į Gap Analysis —> Backlink Gap.
  • Įveskite savo domeną, taip pat keturis savo geriausių konkurentų domenus ir paspauskite „Find prospects".

„Backlink Gap“ įrankis pateiks grafiką ir lentelę, kurioje pavaizduotas konkurentų domenų atgalinių profilių palyginimas. Grafike galima greitai pažvelgti į naujausią jūsų konkurentų nuorodų kūrimo veiklą.

Norėdami nustatyti nuorodų kūrimo galimybes savo svetainėje, pasirinkite domeną išskleidžiamajame meniu, esančiame virš lentelės.

Šiame sąraše bus svetainės, kurios nukreipia į jūsų konkurentų domenus. Ginkluoti šiomis žiniomis, galite pradėti kampaniją, kad atrastumėte autoritetingiausias konkurentų atgalines nuorodas.

9. Talpinkinte didelės apimties turinį

Ilgos formos turinys geriau reitinguojasi „Google“. Šį teiginį patvirtina keli tyrimai, įskaitant naujausią „SEMrush“ tyrimą apie geriausiai pasirodžiusius straipsnius.

Pagrindinė tyrimo išvada parodė, kad ilgos formos straipsniai (įrašai, kuriuose yra daugiau nei 3000 žodžių) sulaukia 3x daugiau srautų, 4x daugiau bendrinimų ir 3,5x daugiau atgalinių nuorodų nei vidutinio ilgio straipsniai (901-1200 žodžių).

Trumpai tariant, turinio ilgis ir paieškos našumas yra glaudžiai susiję.

Dėl šios priežasties turėtumėte stengtis paskelbti 1–2 kokybiškus ilgos formos straipsnius, kuriuose būtų vartotojams naudingos ir aktualios informacijos. „Google“ nori, kad sutelktumėte dėmesį į vartotojo poreikius, o ne į SEO. Tačiau mes visi žinome, kad SEO yra taip pat svarbus.

Kurdami didelės apimties turinį savo tinklaraštyje orientuokitės į raktinius žodžius, kurie išlaiko gerą balansą tarp paieškų skaičiaus ir raktažodžio sudėtingumo.

Ilgesnių raktinių žodžių paieškos apimtis paprastai yra maža, tačiau kai kuriais atvejais jie gali padėti pasiekti jums reikalingus klientus. Jei paieškos apimtis yra tiesiog per maža, ieškokite vidutinio ilgio raktinių žodžių, kurių raktinių žodžių sudėtingumas yra mažas ar vidutinis.

Norėdami galite naudoti „SEMrush“ nustatyti visų raktinių žodžių, kuriuos norite naudoti savo turinyje, raktinių žodžių sudėtingumo balą.

  • SEMrush paieškos juostoje įveskite savo raktažodį (-ius) ir paspauskite mygtuką "Search".
  • Keyword Overview report skiltyje bus pateikti pagrindiniai duomenys, tokie kaip bendra paieškos apimtis, raktažodžių sudėtingumas ir t.t.

Galite slinkti žemyn, kad pamatytumėte raktinių žodžių variantus, klausimus ir susijusius raktinius žodžius. Spustelėkite mygtuką „View all“ po kiekvienu iš šių skyrių, kad pamatytumėte skirtingus pradinio (-ių) raktinio (-ių) žodžio (-ių) variantus kartu su naudinga raktinių žodžių metrika.

Naudodamiesi šiais duomenimis, galite nustatyti, kuriuos raktinius žodžius verta taikyti kuriant ilgos formos turinį.

Išvados apie geriausią SEO praktiką

Aukščiau aprašytos SEO geriausios praktikos yra puikus atspirties taškas norint pasiekti aukštesnį paieškos reitingą. Be to, konkurencija dėl geidžiamo pirmojo „Google“ puslapio yra didelė, neatsižvelgiant į nišą, kurioje dirbate. Kai jau pritaikysite šią praktiką, įsitikinkite, kad esate pakankamai greitas ir spėjate kartu su naujausiomis SEO tendencijomis. Svarbu stebėti atsinaujinančias technikas ir neatsilikti, nuolat tobulėti siekiant išlikti šioje kovoje dėl pirmojo pozicijų puslapio.

Šaltinis: Sem Rush Blog