SEO (angl. Search Engine Optimization), skirtingai nei SEM (angl. Search Engine Marketing), nėra tiesioginis augimo kanalas. Tačiau su tinkamomis investicijomis laikui bėgant pasieksite didelių rezultatų.

Įmonės nuolat investuoja. Bet kokios investicijos tikslas yra dabar finansuoti kažką, kas vėliau duos grąžą.

Tad kodėl neinvestuojama į srauto pritraukimo kanalą, tokį kaip SEO?

Holly Miller Anderson teorija:

Investicijos į SEO yra sudėtingos. Gali būti sunku pamatyti srauto ir pajamų padidėjimo rezultatus, nes augimas yra daug labiau matomas laikui bėgant, dažnai iki metų.

Kas gi nori vaidinti lyderystę po 12 mėnesių sakydamas: „Ei, žiūrėk, mes tai padarėme!

Deja, tokia organinių rezultatų prigimtis. Jų “gamyba” užtrunka šiek tiek laiko.

Šiame straipsnyje bus aptariami kai kurie pagrindiniai veiksniai, skatinantys organinį augimą, bei kokių rezultatų galima tikėtis. Konkrečiai, kokių SEO investicijų reikia į:

  • Žmones: komandų kūrimą, siekiant sukurti ir prižiūrėti SEO strategiją, kuri lemia verslo rezultatus.
  • Turinį: turinio kūrimą ir optimizavimą, paremtą tvirtu techniniu pagrindu, kuris lemia vartotojo kelionę ir sprendimą pasitikėti jūsų verslu ir sudaryti sandorius su juo, o ne su kitu.
  • Įrankius: SEO ir turinio specialistus. Lygiai taip pat, kaip sporto komandai reikia kamuolio ir įrangos, kad galėtų žaisti, SEO reikia įrankių, kad būtų galima rasti daugybę smulkių optimizacijų, skatinančių didelį poveikį.

Klaidinga nuomonė: SEO yra „nemokamas“

Nėra tokio dalyko kaip „nemokamas srautas“.

Uždirbti pastovų, kokybišką žiniatinklio srautą nėra nemokama. To niekada nebuvo.

Nesvarbu, ar esate startuolis, prekės ženklas, ar kitokio tipo ar dydžio įmonė.

Svarbiausia yra gauti geriausią įmanomą grąžą.

Tam reikia investuoti į komponentus, kurie prisideda prie srauto augimo.

Kitas klaidingas supratimas: SEO „tiesiog atsitinka“

SEO esmė yra ilgalaikė strategija. SEO reikalauja nuolatinių investicijų.

Rezultatai laikui bėgant gaunami kaip patobulinimų kiekio visuma.

Vien tik turint svetainę, pilną turinio ar parduodamų produktų, organinis srautas stebuklingai nepasireikš.

Realybė yra tokia: bet kokiai srauto įgijimo strategijai, ypač susijusiai su augančiu organiniu srautu, reikalingas finansavimas.

  • Žmonės reikalingi strategijai ir kasdienei veiklai valdyti.
  • Rašytojai reikalingi turiniui kurti ir optimizuoti.
  • Programuotojai reikalingi, kad koduotų ir išleistų svetainės techninės architektūros patobulinimus.

Praktiškai kiekviena komanda organizacijoje liečia svetainę ar programą, o tai reiškia, kad jie turi žinoti, kaip prisidėti prie SEO pastangų (ir nesąmoningai joms nepakenkti).

SEO apima kelias komandas ir geriausiai veikia nuolat tobulėjant.

SEO, kuris teikia tikrą verslo vertę, reikalauja nuolatinių, apgalvotų investicijų į žmones, turinį ir įrankius.

Organinis srautas yra tvarus klientų pritraukimo šaltinis. O SEO tampa jūsų nesąžiningu konkurenciniu pranašumu, kai jūsų svetainė pralenkia konkurentus.

Kas yra SEO investicija?

Mažiausiai SEO komandų ištekliai atrodo taip: žmonės, turinys ir įrankiai.

Įmonės gali pasirinkti „viską“ investuoti į komandos kūrimą viduje arba išorėje, pasitelkdamos agentūras ir konsultantus, arba finansuoti jų derinį.

Vienintelis teisingas atsakymas yra tai, kas tinka jūsų verslui.

Pažvelkime į kiekvieną.

Žmonės

Daugeliu atžvilgių didžiausias verslo turtas yra žmonės. SEO srityje tai reiškia, kad reikia pasitelkti specialistus, išmanančius paieškos sistemas, kurie būtų atsakingi už svetainės (ar keleto svetainių) priežiūros subtilybes.

Tai gali būti nuo vieno dalyko eksperto iki idealiu atveju visos SEO komandos, kurioje kiekvienas turi specializuotų įgūdžių arba unikalią patirtį (pagalvokite apie bet kurį super herojų filmą, kuriame jie sujungia savo galias).

Kadangi SEO sėkmė priklauso nuo suderintų kelių komandų rezultatų, investicijos taip pat gali apimti suburiant į komandas žmones, kurie yra tekstų kūrėjai, programuotojai, strategai, žiniatinklio analitikai, duomenų mokslininkai, produktų vadovai bei vartotojo patirties profesionalai.

Jei komanda nėra įmonės viduje, investicinės išlaidos gali būti skiriamos agentūrai arba specializuotiems konsultantams. Svarbiausia čia yra tai, kad yra ekspertų komanda, kuri, remdamasi savo ištekliais, verslui sukuria tinkamą SEO strategiją. Jie susidėlioja darbų prioritetus ir bendradarbiauja su skirtingomis komandomis, kad periodiškai tobulintų SEO.

Šiukštu būtų nepaminėti žinių įgijimo. Dinamiškoje srityje, tokioje kaip SEO ir skaitmeninė rinkodara, verslui taip pat svarbu skirti biudžetą nuolatiniam SEO komandos mokymuisi ir tobulėjimui.

Tai gali būti bet kas, kas skatina lyderystės ugdymą (pvz., internetiniai kursai, regioniniai SEO susitikimai ir industrijos konferencijos, kuriose siūlomos mokymosi ir pažinčių kūrimo galimybės).

Turinys

Investicijos į turinį gali būti kelių formų – nuo vidinio SEO turinio stratego, kuris prižiūrėtų rašytojų komandą, samdymo iki darbų perdavimo agentūrai ar konsultantui.

Esmė tai, kad nesvarbu, kokia SEO turinio komandos struktūra, raktas į sėkmę yra galimybė įkelti ir skelbti optimizuotą turinį svetainėje.

Neįprasta, kad vienas SEO specialistas, pasišventęs kasdienėms SEO operacijoms vykdyti, taip pat gali nuolat rašyti ir skelbti turinį (tokie vadinami vienaragiais).

Taip pat nerealu tikėtis, kad vienas asmuo sukurs turinį dideliam verslui. Tokiai produkcijai reikalinga speciali specializuotų rašytojų komanda, dirbanti pagal redakcinį kalendorių.

Svetainės negali būti reitinguojamos be puikaus, aktualaus turinio. Štai kodėl tokio tipo investicijos yra labai svarbios įmonėms, veikiančioms internete.

Įrankiai

Fiziniams rašytojams ir SEO specialistams reikalingi turinio kūrimo, optimizavimo ir našumo stebėjimo įrankiai.

Ar čia taip pat išlaidos? Tai labai priklauso nuo to, ko reikia verslui ir kur yra spragų.

Tai priklauso nuo apimties: kiek puslapių bus išleista ir kokiu tempu? Kokio dydžio yra komanda, kuriai reikia prieigos prie įrankio (tam tikras mokestis pagal prieigos vietų skaičių). Taip pat skiriasi pačių programinės įrangos įrankių sąnaudų lygis. Pradedant nuo pagrindinių raktinių žodžių ir URL reitingų stebėjimo iki įmonės lygio, naudojant patikimesnius duomenis didelėms svetainėms, kurioms reikia didelio masto tikrinimo ir analizės galimybių.

Yra daug variantų įvairaus dydžio ir biudžeto komandoms. Jei esate rinkodaros specialistas, priimantis sprendimą dėl įrankių savo komandoms ir ištekliams, geriausia savarankiškai lavintis ir įsivertinti verslo poreikius.

Mokama ir uždirbta žiniasklaida (arba investuoti dabar bei vėliau)

Eli Schwartz on SEO investment tweet

Mokama paieška ir SEO (uždirbta žiniasklaida) yra vienos iš dviejų didžiausių srauto įgijimo investicijų, kurioms iš esmės reikia finansavimo į žmones, turinį ir įrankius.

Daugelis mano, kad investicijos į abu kanalus turėtų būti paskirstytos tolygiau. Tačiau realybėje rezultatai gaunami skirtingu laiku.

  • Pinigai, skirti mokamai paieškos kampanijai, sukuria greitesnį rezultatą, nes kampanijas galima valdyti kasdien, ar net kas valandą, todėl SEM dažnai gauna didesnę biudžeto dalį.
  • SEO investicijų grąža realizuojama per ilgesnį laiką: gali praeiti mėnesiai ar metai, kol optimizuoto turinio puslapis (ar puslapiai) bus indeksuojamas paieškos sistemų ir pradės reitinguotis pakankamai gerai, kad pritrauktų išmatuojamų lankytojų į svetainę.

Pagalvokite apie investicijų terminą per gyvenimišką pavyzdį: turite sodą ir norite auginti pomidorų augalus. Kad sodas užaugintų tą daržovę, turite atlikti visus veiksmus, susijusius su tokio tipo augalų auginimu, o tai neišvengiamai užtruks tam tikrą laiką.

Bet jei jums prireiks pomidorų rytoj, turėsite nusipirkti visiškai išvystytą pomidoro augalą ir pasodinti jį savo sode. Tai yra mokama paieška.

Taigi, jei norite pomidorų rytoj ir tinkamai neprižiūrėjote savo sodo, jų ten nebus, nes sodai neduoda tiesioginių rezultatų. Tai yra SEO.

Remiantis šiuo pavyzdžiu, galima suprasti, kad verslui nėra tvaru, kai jis per daug priklauso nuo mokamos paieškos, kad pritrauktų klientus į savo svetainę. Biudžetas ilgainiui baigsis arba jūs būsite išstumti iš rinkos kainų kare.

SEO negali pateikti tiesioginių greitų rezultatų, taip, kaip mokama paieška, nes ji neveikia taip pat. Tačiau SEO yra tarsi sodas, kuris metai iš metų ves gausybę vaisių, jei tik bus tinkamai prižiūrimas sezonas po sezono.

Investicijos į SEO komandą

2021 m. „Google“ atliko daugiau nei 5 000 pakeitimų, susijusių su paieška.

Vien tai yra pakankama priežastis turėti patyrusią komandą, prižiūrinčią kiekvieną SEO aspektą.

Tarkime, kad esate direktorius arba vadovas ir jums pavesta plėsti SEO komandą. Turite žiūrėti į savo vidinius išteklius ir kokios kompetencijos verslui trūksta.

Galbūt tai elektroninės prekybos svetainė, kurioje verslui būtų naudingas techninis SEO specialistas su elektroninės prekybos patirtimi. Galbūt jūsų verslui reikia padvigubinti ir atnaujinti turinį.

Raskite bet kokių SEO įgūdžių ir patirties, kurių reikia verslui.

Esmė ta, kad kiekvienai įmonei reikės skirtingo SEO įgūdžių derinio.

Pilnai „sukomplektuota“ vidinė SEO komanda įmonės lygiu ir jų numatomas atlyginimų diapazonas (USD) atrodo maždaug taip (Jungtinių Valstijų pavyzdys, per metus):

  • SEO vadovas: daugiau nei 150 000 USD
  • Vyresnysis SEO vadovas: daugiau nei 120 000 USD
  • SEO produktų vadovas: daugiau nei 120 000 USD
  • Techninis SEO specialistas: daugiau nei 120 000 USD
  • Turinio SEO specialistas: 110 000+ USD
  • SEO analitikas: (specializuojasi duomenų moksle ir daro įžvalgas iš įmonės duomenų) 150 000 USD ir daugiau
  • Platformos specialistas: (įmonių svetainės yra sukurtos naudojant tokio masto sprendimus, kaip „Salesforce“ ir pan., svarbu, kad turite specialistą, kuris gali atlikti techninius svetainės pakeitimus pagal platformą, kurioje ji yra) daugiau nei 150 000 USD.

Atminkite, kad negalite tiesiog sukurti komandos ir neaprūpinti jos tinkamais įrankiais. Puiki futbolo komanda susideda ne tik iš žaidėjų – jums taip pat reikia įvairių trenerių, įrangos ir įrankių, treniruočių patalpų ir kt.

Štai kodėl SEO yra laikoma ilgalaike investicija. Talentingų ir patyrusių asmenų samdymas prižiūrėti ir tobulinti svetainės turinį ir techninę architektūrą yra investicija, kuriai reikia išankstinio finansavimo ir kuri vėliau atsiperka.

Tai panašu į investiciją į nuosavą namą. Namo savininkas turi aktyviai atidėti biudžetą namų tobulinimo projektams ir bendrai savo turto priežiūrai. Tinkamas remontas laikui bėgant reiškia, kad kai namas yra rinkoje, jis yra patrauklus pirkėjui ir bus parduotas už geriausią kainą, o tai atneš namo savininkui grąžą.

Lygiai taip pat, kaip finansiškai protingiau tobulinti nuosavybę laikui bėgant, nei atlikti visišką reabilitaciją, verslui reikia SEO specialistų, kurie prižiūrėtų ir patobulintų svetainę visapusiškai ir savu laiku.

SEO yra pelningas: SEO investicinė grąža

Pagrindiniai SEO našumo rodikliai yra srautas ir pajamos.

Kiek SEO gali padidinti srautą? Tai gali būti sudėtinga nustatyti, nes tai priklauso nuo daugelio veiksnių, pavyzdžiui:

  • Kaip dažnai įgyvendinate savo svetainės patobulinimus?
  • Kokie jie?
  • Ar jie tinkami ir turės efektą?

Vienas iš būdų, kaip atlikti šį skaičiavimą: paimkite esamo metinio organinio srauto (iš srauto šaltinio, pvz., „Google Analytics“) bazinį lygį. Tada paklauskite „kaip atrodo 1% padidėjimas?“. Ir vėliau: „Jei nieko nedarytume, kaip atrodytų hipotetinis 1% srauto sumažėjimas?“.

Tai yra jūsų +/- atskaitos taškas, kuriame galite prognozuoti iki 5 % bet kuria kryptimi, įvertindami apsilankymų svetainėje padidėjimą arba sumažėjimą.

Kontekstui: „nieko nedaryti“ reiškia, kad nėra techninių SEO patobulinimų ar esamo turinio atnaujinimų arba neskelbiame naujo turinio.

Svarbu: Nieko neveikimas kartais gali kainuoti daugiau nei nedidelė investicija į SEO.

SEO investicijų grąžos matavimas

SEO turėtų būti plačiau vertinamas kaip investicija, nes ji neduoda tiesioginių rezultatų nuo pat pirmos dienos už išleistus pinigus.

Pagalvokite apie priežastį, kodėl manoma, kad finansiškai yra pagrįsta investuoti pinigus į 401 tūkst. sąskaitą, nes tikimasi, kad lėšos laikui bėgant didės ir bus didesnės, kai jų prireiks ateityje. Taip atsitinka dėl nuolatinių investicijų į fondą ir sudėtingo augimo. Tas pats pasakytina ir apie SEO.

Sumanūs rinkodaros specialistai žino, kad paieška srauto kanalas, kuris laikui bėgant plečiasi tobulinant svetainę.

„Paieška yra svarbi svetainės srauto dalis, kaip aiškiai matyti iš beveik bet kurios „Google Analytics“ paskyros, kurią galite peržiūrėti“, – sako Krista Seiden, „KS Digital“ įkūrėja ir vyriausioji konsultantė. „Nesvarbu, ar tai paskutinio paspaudimo priskyrimas, ar kelių palietimų kelias iki konversijos, organinė paieška yra pagrindinis daugelio įmonių veiksnys, todėl tai yra svarbi priežastis investuoti į patį kanalą.“

Turinio optimizavimas yra dar viena išmatuojama SEO investicija, kuriai reikalingas išankstinis finansavimas ir kuri duoda dividendų.

Dauguma rinkodaros specialistų turėtų būti susipažinę su pirkėjo kelionės etapais:

  • Suvokimas
  • Svarstymas
  • Sprendimas

Yra žinoma, kad klientai ieško skirtingo tipo turinio atsižvelgdami į tai, kur jie yra savo vertinimo procese. Svarbiausia, kad jūsų turinys atitiktų kliento paieškos tikslą.

Šioje fantastiškoje iliustracijoje, kurią pateikė Andy Crestodina iš „Orbit Media“, pabrėžiama, kokio tipo turinį turėtų pateikti verslaw, kad pritrauktų, informuotų ir įtikintų ką nors nusipirkti jo produktą:

Formats and the Funnel Orbit Content

Dabar pagalvokite, kiek turinio tipų jūsų įmonė turi arba neturi, iš kiekvienos to sąrašo skilties. Kada paskutinį kartą tas turinys buvo atnaujintas? Kokio turinio trūksta, kurį turėtumėte sukurti, kad pasiūlymas būtų konkurencingesnis?

Tarkime, kad atliekate savo svetainės turinio auditą ir nustatote, kad neturite jokio mokomojo turinio. Hipotetiškai gali kainuoti 500–1 000 USD, kad jūsų svetainėje būtų parašytas ir paskelbtas 1 500 žodžių straipsnis, kad kai žmonės ieškotų tokių dalykų kaip „kaip pakeisti LG vandens filtrą“, turėtumėte straipsnį, kuris gali būti rodomas paieškos puslapio viršuje.

Jei gerai pasiseka, straipsnis yra išsamus šia tema, susijęs su daugeliu žmonių ieškomais terminais ir išlaiko savo reitingą pirmajame „Google| puslapyje mėnesius, o gal net metus. Rezultatas yra tai, kad pradinės vienkartinės straipsnio kūrimo išlaidos prisideda prie daugybės tolesnių pardavimų.

Trumpai tariant, investicijos į turinio optimizavimą kasmet sukuria vertę.

SEO investicijos pagal verslo dydį

Dabar pažiūrėkime, kaip tai gali būti pelninga įvairiais lygiais. Vertinkite su kritika, nes tai yra apytiksliai įvertinimai, skirti suprasti, kaip galėtų atrodyti SEO investicijų paskirstymas pagal metines pajamas ir įmonės dydį.

Startuoliai, smulkus verslas

  • Darbuotojų skaičius: 5–50 (pilnu etatu)
  • Metinės pajamos: <50 mln. USD
  • Apytikslės SEO investicijos: 1–5 tūkst. USD per mėnesį, 60 tūkst. USD per metus.
  • Pajamos iš SEO kanalo: nuo 2 iki 5 proc.

Pradedantiesiems ir smulkiam verslui investuoti į SEO yra geriausia tada, kai nustatomas produkto tinkamumas rinkai. Daugumai pradedančiųjų įmonių reikia greitai įgyti mokių klientų. Kai klientai užtikrina stabilumą ir pastovias pajamas, SEO gali įsijungti ir pagerinti esamą svetainės turinį bei našumą tam, kad sustiprintų produktą ir pritrauktų daugiau perspektyvų.

Dauguma mažų įmonių turėtų investuoti į SEO, bet dažnai to nedaro, nes tai brangu ir dažnai nėra nieko, išskyrus įmonės savininką, kuris galėtų atnaujinti svetainę. Investuodami nedidelę sumą į SEO paslaugas, galėsite pritraukti lankytojų srautą į mažmeninės prekybos vietas.

Agentūros ir (arba) specializuoti konsultantai vietinėje SEO erdvėje yra puikūs ištekliai, nes jie dažnai gali prisiimti, kad svetainė būtų pritaikyta mobiliesiems ir optimizuotų turinį, kaip „Google Maps ir „Google Business“ verslo profilio įrašus.

Mažoms ir vidutinėms įmonėms SEO specialistų samdymas turėtų prilygti patikimo, licencijuoto specialisto, kuris sutvarkytų mokesčių apskaitą, samdymas. Tai ne kiekvienas verslo savininkas gali arba turi padaryti pats. Pasamdykite ekspertą, kuris pažvelgs į jūsų SEO poreikius, susijusius su jūsų verslu.

Rekomendacija mažoms ir vidutinėms įmonėms būtų SEO paslaugoms pradėti skirti bent 1000 USD per mėnesį. Išimkite jį iš savo reklamos ar rinkodaros biudžeto 3 mėnesiams ir pažiūrėkite, ko galite pasiekti.

Vidutinės įmonės

  • Darbuotojų skaičius: 50–250 (pilnu etatu)
  • Metinės pajamos: 50 mln. – 1 mlrd. USD
  • Apytikslės SEO investicijos: 10–20 000 USD per mėnesį, 240 000 USD per metus
  • Pajamos iš SEO kanalo: nuo 5 iki 10 proc.

Vidutinio dydžio įmonės turėtų investuoti į SEO, nes tai ekonomiškesnis būdas pritraukti klientų ilgalaikėje perspektyvoje ir gauti didžiausią naudą iš investicijų į SEO, nes paprastai įmonės turi tam tikrų išteklių, kad galėtų paremti savo vidinius SEO lyderius su išorinių agentūrų ar konsultantų paslaugomi. Šiuo lygmeniu investicija į SEO gali lemti skirtumą tarp gebėjimo padidinti efektyvumą dideliu mastu ir aplenkti konkurentus ar likti nuošalyje.

Vidutinio dydžio įmonėse ir agentūrose paprastai rinkodaros komanda yra atsakinga už svetainės priežiūrą. SEO specialistas gali būti šios komandos dalimi, tačiau techninių ir turinio išteklių vis tiek gali trūkti.

Vidutinio dydžio įmonė yra vieta, kur SEO tikrai gali plėsti verslą. Tačiau be išmanančio eksperto, kuris prižiūri techninius jūsų svetainės aspektus ir optimizuoja turinį pagal tai, ko ieško realūs žmonės, susiję su jūsų verslu, jūs prarandate galimybę.

Didelės organizacijos

  • Darbuotojų skaičius: 1000+
  • Metinės pajamos: 1+ mlrd.
  • Apytikslės SEO investicijos: mažiausiai 1 mln. USD per metus
  • Pajamos iš SEO kanalo: nuo 5 iki 20 proc.

Be nuoseklių kelių komandų rezultatų, SEO rezultatai taip pat priklauso nuo investicijų. Įmonės SEO yra labiau susijęs su procesų nustatymu, kad skirtingos funkcinės komandos galėtų tobulinti techninius aspektus, tokius kaip architektūra, vidinis susiejimas ir tikrinimo bei indeksavimo efektyvumas.

Turinio srityje kalbama apie bendradarbiavimą su vidinėmis prekės ženklo ir turinio komandomis, kad būtų galima rašyti ir skelbti didelio masto turinio optimizavimo priemones, kurios suteikia geresnę naudotojų patirtį nei konkurentų svetainės.

Didelėms svetainėms dažnai reikia daugiau nei išspręsti SEO audito metu pažymėtas problemas. Kadangi SEO iš esmės yra daugiafunkcinė disciplina, jei įmonė nori klestėti iš savo organinio srauto, jai reikia strateginės priežiūros, kad būtų galima nustatyti prioritetus ir bendradarbiauti viduje daugelyje skirtingų komandų, atliekančių SEO darbą; produktų, inžinerijos, kokybės užtikrinimo, pristatymo, turinio, vartotojo patirties ir dizaino komandos.

„[Norint] pamatyti SEO rezultatus, reikia daugiau nei investicijų į SEO – SEO priklauso nuo produkto, technologijų ir turinio. Tai mišrus, sudėtingas domenas, kuris priklauso nuo kitų išteklių, komandų ir rezultatų.“ – Tomas Critchlow savo el. pašto informaciniame biuletenyje „SEO MBA“.

SEO sėkmė priklauso nuo daugiafunkcinių komandų, ypač nuo inžinerinių ir turinio rezultatų. Jei negalite paskelbti kodo ar turinio, nesitikėkite, kad jūsų SEO srautas pagerės.

SEO privalumai

Net ir nedidelė investicija į svetainės našumo, turinio ir naudotojo patirties palaikymą laikui bėgant gali sukaupti tiek, kad verslas neštų grąžą metai iš metų.

SEO visada yra puiki investicija, nes žmonės iš prigimties yra smalsūs: mes visada ieškome būdų, kaip išspręsti savo problemas, naujų vietų pavalgyti, nuorodų, kur einame – esame sukurti taip, kad galėtume užduoti klausimus, o patogus mobilusis prietaisas kišenėje, kuris yra prijungtas prie interneto 24 valandas per parą, 7 dienas per savaitę yra pasiruošęs atsakyti į kiekvieną užklausą.

Štai keletas pagrindinių SEO statistinių duomenų:

  • 93% atvejų internetinė sesija prasideda ieškant raktinių žodžių paieškos sistemoje.
  • 2021 m. 53% viso svetainės srauto (pasaulyje) spustelėjo organinius rezultatus.
  • Vien „Google“ kas sekundę apdoroja daugiau nei 40 000 raktinių žodžių paieškų. Tai daugiau nei 3,5 milijardo paieškų per vieną dieną ir 1,2 trilijono per metus!
  • 16-20% raktinių žodžių, kurie buvo ieškomi „Google“ bet kurią dieną, niekada anksčiau nebuvo ieškomi.

Ši įtikinama statistika rodo, kad paieška greitai niekur nedings.

Be smalsių žmonių, dar vienas investavimo į SEO privalumas yra tas, kad jis sprendžia daugelį tų pačių problemų, susijusių su poreikiu palengvinti interneto svetainių naršymą tam tikram neįgaliųjų procentui. Ši praktika žinoma kaip prieinamumas.

Tai nėra 1:1 atitikmuo, tačiau yra daug techninio SEO principų, kurie taip pat reiškia, kad tie, kurie turi naršyti svetaines naudodami ekrano skaitytuvą (duomenys rodo, kad 8,1 mln. amerikiečių turi regėjimo sutrikimų), turi geresnę vartotojo patirtį.

Be to, SEO su pritaikymo neįgaliesiems etiketėmis, naudojamomis kokybės užtikrinimo automatizavimo procese, daro viską dar efektyviau, nes šios etiketės palengvina testavimo automatizavimą. Tai puikus kelių vidinių komandų, prisidedančių prie SEO ir verslo vertės didinimo, laimėjimas.

SEO taktikos, į kurias reikia investuoti

Puslapio greitis

2022 m. North Starof investments gerina svetainės greitį ir našumą pagal „Google“ matavimus, žinomus kaip „Core Web Vitals“ (CWV). Tai yra aspektai, kurie padeda greitai įkelti svetainę tiek paieškos sistemoms, tiek vartotojams.

Daugelis komandų organizuojasi aplink:

  • LCP (angl. Largest Contentful Pain): pirmiausia įkeliamas pagrindinis turinys, kad visa kita atrodytų sklandžiai.
  • CLS (angl. Cumulative Layout Shift): sumažina elementus, kurie „šokinėja“ arba juda ekrane, kol jis įkeliamas.
  • FID (angl. First Input Delay): laikas, kai naudotojai pirmą kartą sąveikauja su puslapiu ir gali atlikti tai, ką turėjo padaryti.

Iš esmės jūsų svetainės puslapiai turėtų būti greitai įkeliami. Greitis tapo reitingavimo veiksniu 2018 m. liepos mėn. ir to tikisi vartotojai. Tačiau vien greitis nepadidins srauto.

Atitinkamas ir autoritetingas turinys

Turinio tobulinimas (esamo turinio atnaujinimas arba prastai lankomų puslapių apkarpymas) yra viena geriausių investicijų į SEO.

Kodėl?

„Google“ vis geriau nustato vartotojo ketinimus. O tai reiškia, kad svarbu stebėti savo turinį ir užtikrinti, kad jis būtų naudingas, tikslus ir aktualus.

Verta investuoti į turinio atnaujinimą, kad pagerintumėte E-A-T signalus (angl. Expertise, Authoritativeness, Trustworthiness):

  • Ekspertizė
  • Autoritetingumas
  • Patikimumas

Bendrosios paieškos, atliekamos piltuvo viršuje (angl. top of the funnel), dažniausiai yra ten, kur SEO yra veiksmingiausias įmonės verslui. Didieji prekių ženklai paprastai gali sau leisti didesnį biudžetą mokamai paieškai, tačiau laikui bėgant verslui labai naudinga, jei į svetainę užeina naujų lankytojų dėl strateginių, nuolatinių investicijų į gerai parašytą, aktualų turinį.

Techniniai SEO rezultatai

Tai susiję su spartumu arba greičiu, kuriuo inžinierių ir produktų komandos gali bendradarbiauti su SEO specialistų komandomis, kad išspręstų techninius svetainės aspektus. Nuolatinis našumo lygis prisidės prie sveiko ir tvirto techninio pagrindo.

Paprastai kalbant, jei svetainė veikia 6 mėnesius ar ilgiau ir nėra jokių techninių patobulinimų, ji gali prarasti reikšmingus reitingus, o dėl to ir srautą. Svetainė negali būti tokia konkurencinga internete, kaip kad kitų, kur komandos siekia išbandyti ir mokytis tobulinti SEO rezultatus, kuriuos jie mato.

Keletas priežasčių neinvestuoti į SEO

Tarkime, kad esate:

  • Startuolis, kuris nerado tinkamo produkto rinkai.
  • Esate kitų prekės ženklų produktų perpardavėjas, kuris tik bando gauti pajamų. Ir toliau kreipkitės į influencerius…
  • Turite iliuziją, kad vienintelis būdas yra nuorodų kūrimas. Pasilinksminkite su tuo.
  • Turite įgyvendinti vartotojų skaičiaus tikslus investuotojams, o tai reiškia, kad turėtumėte ieškoti mokamos paieškos, kad greitai pritrauktumėte klientų, tuomet naudokite SEO, kad juos išlaikytumėte.
  • Jei jūsų įmonė turi ribotus inžinerinius išteklius arba jų visai nėra. SEO priklauso nuo partnerystės su programuotojų ir turinio komandomis bei dažna jų produkcija.
  • Kai negalite sau leisti mokėti išmanančiam konsultantui ar agentūrai už jų paslaugas. Visame pasaulyje SEO paslaugų teikėjai ima vidutiniškai 112,22 USD per valandą, o 50 % SEO paslaugų teikėjų visame pasaulyje turi minimalią mėnesinę įmoką iki 3 000 USD per mėnesį.

Norint, kad SEO veiktų, reikia investicijų ir bendradarbiavimo

Nesuklyskite: SEO yra du dalykai. Tai darbas ir vertė!

Ar kada nors girdėjote posakį: „Viskas, ką verta turėti, yra sunku arba reikalauja darbo?“. Tas pats pasakytina ir apie SEO.

Greitai užkraunama, yra saugi operacijoms apdoroti, o jos turinys yra aktualus ir naudingas – tai pagrindas, kurį reikia prižiūrėti, kad svetainė būtų konkurencinga internete.

Nuomonė, kad organinis srautas „tiesiog vyksta“ ir nieko nekainuoja, yra visiškai klaidinga. Tam, kad organinis srautas taptų prasmingu rinkodaros kanalu ir gautumėt tvarios grąžos, reikia investicijų.

Nuolatinis organinis srautas yra vienas tvirčiausių verslo pagrindų.

Investuoti į SEO verta, nes kiekvienas planetos žmogus ieško produktų, paslaugų ir informacijos, kad palengvintų savo gyvenimą. Jūsų verslas turi būti klientų sprendimas jų svarstymo sąrašo viršuje.

Įmonėms labai svarbu investuoti į SEO, nes tai unikaliai sukurta siekiant optimizuoti techninius svetainės aspektus paieškos sistemoms, kad tikri, ieškantys internete žmonės galėtų ją rasti ieškodami puikių produktų ir sprendimų.

Atminkite, kad SEO investicinė grąža negaunama iš karto: laikui bėgant ji susikaupia. Mokama paieška yra arba įjungta, arba išjungta. Kas tada, kai baigsis jūsų mokamų skelbimų biudžetas?

SEO yra kanalas, kuris visada veiks. Jūs tiesiog turite ir toliau investuoti.

Šaltinis: searchengineland.com